Корпоративният сайт – важен рекламен и информационен инструмент


Всяка фирма, която иска да заяви сериозно онлайн присъствие, залага в стратегията си изработка на сайт.

Корпоративните сайтове, подобно на всички уеб сайтове днес, са фокусирани най-вече  да осигурят повече полза на потребителите. Те имат все по-представителен вид и са обърнати към изграждане на цялостни отношения с клиентите.

Доверието на потребители, партньори и спонсори е най-големият актив, така че към изграждането на корпоративен сайт трябва да се пристъпи внимателно и отговорно.

Какво трябва да се обмисли предварително?

Преди изграждането на фирмен сайт трябва да има яснота какъв е смисълът от него точно за конкретния бизнес.

 Ето защо е добре да се изясни:

1.Каква е целта на сайта?

2.За каква аудитория е предназначен?

Сайтът трябва да бъде достъпен за всички потребители, но с предимство насочен към определена аудитория.

3.Каква е стойността на сайта?

Ако сайтът предлага стойност на потребителите и максимални ползи, диалогът с тях ще води към успех.

4.Основава ли се концепцията на сайта на корпоративната стратегия и цел?

5.Кой ще изгради сайта?

6.Какво ще бъде домейн името?

7.Какъв хостинг ще бъде оптимално решение?

8.Кога ще стартира проектът?

Важно е изработването на график за стартиране и тестването на сайта.

Какви възможности дава корпоративният сайт?

Повечето фирмени сайтове  информират клиенти, партньори и сътрудници за дейността на компанията. Красивият и модерен дизайн трябва да впечатлява посетителя, но информацията определя по-нататъшната оптимизация, играеща основна роля за по-предни позиции в търсачките.

Сред категориите, които са или еднакви, или подобни за повечето фирмени сайтове, са:

1.За нас

Това е категория, описваща фирмата, нейната дейност, визия и мисия. Добре би било да се изписват имената на екипа и хората с високи позиции, както и да се приложат кратки биографии и снимки.

2.Продукти и услуги

Освен подробните им описания, може да се публикуват различни сертификати, награди, лицензи и др., обособяване на рубрики за клиенти и  партньори. Целта е информацията да убеждава от нуждата на предлаганото.

3.Контакти

Всички форми за контакт с фирмата трябва да са представени и ясно описани начините на връзка. Адресът на фирмата и карта на сайта за по-лесното й откриване трябва да бъде приоритет.

Наред с тези раздели, важно е и наличието на форум, анкети, секция новини за компанията, on-line консултации и др.

Правилното съдържание, визията и функционирането на корпоративния сайт се изготвят така, че да се харесат най-вече на таргет аудиторията. Само тогава той ще бъде въздействащ, адекватен и постигащ целите си като рекламен и информационен инструмент.

 

 Статията е предоставена от https://mintsoft.bg

 

 

 

 

 

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Защо е важна защитата при изработката на уеб сайтове?

4 ПРИЧИНИ, ПОРАДИ КОИТО ИЗРАБОТКАТА НА САЙТ Е ВАЖНА ЗА БИЗНЕСА ВИ