Корпоративният сайт – важен рекламен и информационен инструмент
Всяка фирма, която иска да заяви сериозно онлайн присъствие, залага в стратегията си изработка на сайт.
Корпоративните сайтове, подобно на всички уеб сайтове днес, са фокусирани най-вече да осигурят повече полза на потребителите. Те имат все по-представителен вид и са обърнати към изграждане на цялостни отношения с клиентите.
Доверието на потребители, партньори и спонсори е най-големият актив, така че към изграждането на корпоративен сайт трябва да се пристъпи внимателно и отговорно.
Какво трябва да се обмисли предварително?
Преди изграждането на фирмен сайт трябва да има яснота какъв е смисълът от него точно за конкретния бизнес.
Ето защо е добре да се изясни:
1.Каква е целта на сайта?
2.За каква аудитория е предназначен?
Сайтът трябва да бъде достъпен за всички потребители, но с предимство насочен към определена аудитория.
3.Каква е стойността на сайта?
Ако сайтът предлага стойност на потребителите и максимални ползи, диалогът с тях ще води към успех.
4.Основава ли се концепцията на сайта на корпоративната стратегия и цел?
5.Кой ще изгради сайта?
6.Какво ще бъде домейн името?
7.Какъв хостинг ще бъде оптимално решение?
8.Кога ще стартира проектът?
Важно е изработването на график за стартиране и тестването на сайта.
Какви възможности дава корпоративният сайт?
Повечето фирмени сайтове информират клиенти, партньори и сътрудници за дейността на компанията. Красивият и модерен дизайн трябва да впечатлява посетителя, но информацията определя по-нататъшната оптимизация, играеща основна роля за по-предни позиции в търсачките.
Сред категориите, които са или еднакви, или подобни за повечето фирмени сайтове, са:
1.За нас
Това е категория, описваща фирмата, нейната дейност, визия и мисия. Добре би било да се изписват имената на екипа и хората с високи позиции, както и да се приложат кратки биографии и снимки.
2.Продукти и услуги
Освен подробните им описания, може да се публикуват различни сертификати, награди, лицензи и др., обособяване на рубрики за клиенти и партньори. Целта е информацията да убеждава от нуждата на предлаганото.
3.Контакти
Всички форми за контакт с фирмата трябва да са представени и ясно описани начините на връзка. Адресът на фирмата и карта на сайта за по-лесното й откриване трябва да бъде приоритет.
Наред с тези раздели, важно е и наличието на форум, анкети, секция новини за компанията, on-line консултации и др.
Правилното съдържание, визията и функционирането на корпоративния сайт се изготвят така, че да се харесат най-вече на таргет аудиторията. Само тогава той ще бъде въздействащ, адекватен и постигащ целите си като рекламен и информационен инструмент.
Статията е предоставена от https://mintsoft.bg
Коментари
Публикуване на коментар